Állatok és kicsinyeik - párosító játék
- 2 100 Ft
Bővebben a programról
Ezzel a játékkal a gyermekek felfedezhetik a csodálatos állatvilágot.
Párosítsuk össze az állatotokat a kölykeikkel.
Ha helyesen raktuk össze, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz.
Egy egyszerű, de nagyszerű játék, mely egyénileg és társasjátékként is játszható és emellett verhetetlen ár/érték szempontból.
Vastag, strapabíró
kartonból készült, hogy hosszú ideig használható legyen.
A kedves figurák egészen
biztosan hamar megkedveltetik magukat a gyerekekkel.
A játék közben
fejleszthető készségek, képességek, területek:
- szem-kéz koordináció,
- finommotorika,
- színfelismerés,
- formafelismerés,
- alaklátás,
- alak-háttér észlelés,
- ismeretbővítés,
- szókincsbővítés.
Az alapjáték mellett számtalan más játéklehetőség rejlik ebben a puzzle-ban, pl. memória-, gyorsasági játék és barkochba.
További fejlesztési területek: iránydifferenciálás, vizuális memória, auditív memória, figyelem, beszédészlelés, beszédértés, beszédkészség, társas készségek.
E játékvariációkról és fejlesztési területekről a "Játékszabály" fül alatt olvashat.
A játék célja:
A kifejlett állatok összepárosítása kölykükkel.
Ha a gyermek helyesen rakja össze a párokat, akkor a két kép pontosan illeszkedik egymáshoz, így a gyermek önmagát tudja ellenőrizni.
A játék menete:
Tegyük az asztalra és keverjük össze a képkártyákat.
A gyermek válasszon egy képkártyát, majd keresse meg a többi közül a párját, és illessze mellé.
A párosítást a háttér színe is segíti.
Játék közben (szükség szerint segítséggel) a gyermek nevezze meg az állatot és kicsinyét.
A játékban megjelenő állatok: medve, lepke, tehén, tyúk, oroszlán, hal, kacsa, elefánt, sas, szarvas, ló, kecske, béka, liba, kenguru, macska, kutya, bagoly, panda, pingvin, birka, hattyú, tigris, bálna,
További játékvariációk:
Játékosok száma: 1-4,
Memóriajáték
Tegyük az asztalra képpel lefelé fordítva a kártyákat.
Egy játékos fordítson fel egymás után 2 kártyát.
Ha párt talált, vegye el és illessze össze, majd fordítson fel újabb 2 kártyát.
Ha nem talált párt, akkor fordítsa le és hagyja a helyükön a kártyákat, és a következő játékoson a sor.
Ha elfogytak a kártyák az asztalról, számolják össze a játékosok a szerzett párjaikat.
Aki a legtöbb párt gyűjtötte, az nyer.
Gyorsasági játék
A játékvezető információi alapján kell megkeresni az állatokat, pl.: „Keresd meg azt az állatot, amelyik csontot eszik!”.
Aki előbb csap rá a megfelelő kártyára, az megtarthatja.
Az győz, aki több kártyát gyűjt össze.
Barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra a képkártyákról.
A többiek tegyenek fel kérdéseket, melyek segítségével találják ki, társuk melyik állatra gondolt.
Versenyezhetnek is a játékosok: aki hamarabb kitalálja a feladványt, elveheti az állat képét, és akinél a játék végén a legtöbb kártya van, az nyer.
Fordított barkochba
Az egyik játékos gondoljon egy állatra, és mondjon róla minél több tulajdonságot.
A többiek próbálják kitalálni. Az előbbi játék alapján versenyezhetnek is.
Csoportosítás
Csoportosíthatjuk az állatokat különféle szempontok szerint: háziállatok-vadállatok, lábak száma, élőhely stb.
Ki az anyukám?
Nevezzünk meg egy állatkölyköt, pl.: hernyó, boci, ebihal stb.
A gyermekek találják ki, hogy mely kifejlett állat kicsinyét neveztük meg.
Versenyezhetnek is a játékosok a fent leírt módon.
Ki a gyerekem?
Az előbbi játék fordítottja: a kifejlett állatot nevezzük meg, és a gyermekeknek az állatok kicsinyének nevét kell megmondaniuk.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek