Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási feltételek

 

Megrendelésének teljesítését az alábbi lehetőségek egyikének kiválasztásával kérheti:

 

Személyes átvétel: Vevőszolgálatunk értesítésének kézhezvétele után a 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7. szám alatt történő üzletünkben.

Futárszolgálat útján: A rendelés során megadott címen.

 

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi

GLS Európa u. 2.

info@gls-hungary.com

Partnerünkről további információk és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldalon találhat: GLS Hungary honlapja

 

A megrendelés után 1-2 munkanapon belül kerül kiszállításra a csomag, amennyiben a megrendelt áru a Vállalkozó belső raktáraiban, szállításra alkalmas, sértetlen csomagolásban rendelkezésre áll. Amennyiben a megrendelt áru a külső raktárak egyikében van, a szállítási határidő 2-5 nap.  A rendelés leadásakor Vásárlónak lehetősége van üzenetet küldeni az ügyfélszolgálatnak. Vásárlónak lehetősége van a kiszállításra konkrét nap megjelölésére is az üzenetben, amennyiben szükséges. Miután a csomag átadásra került a GLS részére a Vásárló közvetlenül a GLS futárszolgálat elérhetőségein tájékozódhat a küldeményről, illetve közvetlenül a GLS futárszolgálaton keresztül adhat utasításokat a csomag kiszállításával kapcsolatban.

 

A csomag kézbesítését a futárszolgálat többször is megkísérli, illetve telefonon egyeztetni próbál a Vásárlóval. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik. Vásárló köteles olyan címet és telefonszámot megadni, amelyen ezen intervallumban elérhető. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ezért ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot. Amennyiben a kiszállítás többszöri személyes és telefonos megkeresés után sem lehetséges, a csomag visszaszállításra kerül Eladóhoz. Ha ezek után Vásárló mégis igényt tart a csomagra, abban az esetben az újbóli szállítási költséget is köteles megfizetni az eddigi csomagértéken felül.

 

Külföldi szállítást a Webáruházon keresztül online intézni nem lehet, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a részletes információkért!

A szállítás díja utánvéttel, vagy bármilyen más fizetési feltétel választásával egységesen 990,- Ft az ország egész területére. Amennyiben bruttó 20.000,- Ft felett vásárol Webáruházunkban, a szállítás díját cégünk átvállalja!

 

Fizetési, szállítási információk

1. A vállalkozó minden árat magyar forintban ad meg, amely magában foglalja az ÁFA-t és a csomagolás költségeit. A szállítási költségről a megrendelő a végleges megrendelés elküldése előtt külön tájékoztatást kap, melyet a megrendeléssel egyidejűleg elfogad.

2. A megrendelési folyamat során a vásárló választhat a megjelenő fizetési és átvételi módok közül. A választható fizetési módok:

- Online bankkártyás fizetés. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

- készpénz vagy bankkártyás fizetés az üzlethelyiségben,

- illetve a futár által felkínált fizetési lehetőségek választása.

Vállalkozó külön is felhívja a vásárlók figyelmét, hogy a futárnak bankkártyával történő fizetés lehetőségét a kiszállításról kapott tájékoztató kézhezvételekor ellenőrizni kell.

Személyes átvétel: a HOR Zrt. 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7. szám alatt található üzlethelyiségében készpénzes, vagy bankkártyás fizetéssel.

Házhoz szállítás: A GLS futárszolgálat által, a GLS nyújtotta aktuális lehetőségek használatával. Ez történhet készpénzes fizetéssel, illetve a GLS felé történő előzetes értesítést követően bankkártyával is. 

3. Amennyiben a megrendelő/vásárló a megrendelt terméket a vállalkozó üzlethelyiségében kívánja átvenni, úgy azt előzetesen megjelölheti megrendelése során. Vállalkozó felhívja a vásárló figyelmét, hogy amennyiben a Webáruházban rendelt terméket a Péterfy Sándor utcai üzlethelyiségében veszi át, úgy a megrendelésére a Webáruház árai érvényesek. A Webáruházban, a megrendelés pillanatában érvényes ár és az üzletben az átvétel pillanatában érvényes ár egyes ritka esetekben eltérhet egymástól.

4. A szerződés az áru megrendelésével és minden kérdéses pont tisztázása után a vállalkozó általi elfogadás visszaigazolásával jön létre.

5. A kiszállított termékek az áru árának teljes kifizetéséig a HOR ZRT. tulajdonát képezik.

6. A futárral történő szállítás esetén a szállítási költség:

       0-20.000,- Ft közötti megrendelés esetén   990,-Ft,

          20.000,- Ft felett                                       ingyenes, 

Mivel futáraink 08:00-17:00 óra között szállítanak, ezért arra kérjük Önt, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet - például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot - legyen kedves megadni. A Megjegyzés rovatba beírhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("XY szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 5. emelet 530-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, Ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Budapesten akár 22 óráig.

Sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés. Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, kérjük, adja meg az ott szereplő nevet is.

7. A Csomagküldemény maximális méretei: A csomag körmérete nem lehet több, mint 3 méter. (Körméret = 2 x magasság + 2 x szélesség + 1 x hosszúság, a hosszúság mindig a csomag legnagyobb mérete.) A csomag maximális hossza 2 méter lehet.

8. Külföldi címre történő szállításra a Horjáték webáruház keretein belül nincs lehetőség.