Reklamáció és Elállás
A reklamáció és vásárlástól való elállás lehetőségei
A RENDELÉS LEMONDÁSA
Amennyiben meggondolta magát vagy bármilyen okból kifolyólag le szeretné mondani a megrendelését azt a következőképpen teheti meg:
- Minden megrendelésről küldünk egy visszaigazoló e-mailt.
- Erre az e-mailre válaszolva jelezheti nekünk, ha a megrendelését le szeretné mondani vagy változtatni szeretne rajta.
- Ha véletlenül rossz e-mail címet adott meg vagy bármilyen más okból nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot bármelyik megadott elérthetőségen
Mivel igyekszünk nagyon gyorsan összekészíteni és kiszállítani a megrendelését előfordulhat, hogy a lemondása már csak akkor jut el hozzánk amikor az árut a szállítónak már átadtuk. Ebben az esetben kérjük ne vegye át az árut, de mindenképpen jelezze nekünk, hogy lemondta a megrendelését.
REKLAMÁCIÓ HIBÁS
TERMÉK ESETÉN
Hibás termék esetén kérjük, tájékoztassa kollégáinkat a problémáról az [email protected] e-mail címen. Javasoljuk, hogy a megrendelés után kapott visszaigazoló e-mailt küldje vissza kollégáinknak, kiegészítve a reklamáció okának leírásával és telefonszámával, ahol egyszerűen elérhetjük Önt. Ebben az esetben már eleve minden lényeges információ eljut hozzánk, amire szükségünk lehet a reklamáció mielőbbi rendezéséhez.
Regisztrált vásárlóink számára fennáll az a lehetőség, hogy a "Profilom / Eddigi rendeléseim" menüpont alatt nagyon egyszerűen tájékoztasson minket a problémáról. Válassza ki azt a megrendelését, amelyben szerepel a reklamált termék, kattintson a termék mellett látható piros nyíl ikonra. A megnyíló (nagyrészt kitöltött) űrlapon a hiányzó adatokat adja meg, írja le a reklamáció okát és kattintson a "Küldés" gombra. Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy szerepeljen az elküldött adatok között telefonszám, amin egyszerűen elérhetjük Önt.
Amennyiben a fenti lehetőségek egyikét sem használja, kérjük küldjön egy e-mailt az [email protected] címre a következő adatok megadásával: Az Ön neve, telefonszáma. A reklamált termék cikkszáma, neve. A probléma leírása. A megrendelés dátuma. Rendelés azonosítója, vagy a számla száma.
Egyeztetés után, amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük csomagolja be a hibás játékot és
futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz
termékért és a termék árát visszafizetjük. Hibás termék esetén a szállítási
költséget mindkét esetben mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás játék
visszaküldése vagy cseréje.
ELÁLLÁS
Megrendelő a 45/2014
(II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás
nélkül elállni a vásárlástól.
Az elállással
kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket részletesen az ÁSZF 11. pontja tartalmazza.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben
a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát
tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázási név: HOR ZRT. Postázási cím: 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7.
E-mail
cím: [email protected]
Regisztrált felhasználóknak lehetősége van elállási szándékának bejelentésére a "Fiókom / Eddigi rendeléseim" menüpont alatt az adott megrendelést megnézve és a visszaküldendő termék mellett látható piros nyíl ikonra klikkelve az ott megjelenő űrlap kitöltésével.
Elállási szándékát jelezheti a +36 1 3225 221 ügyfélszolgálati telefonszámon.
Nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül, elektronikus úton a [email protected] email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is.
Az
elállási nyilatkozatban szerepelnie kell minimum a következő adatoknak:
- Vásárló neve, címe, telefonszáma, e-mail címe.
- A megrendelés azonosítója, a számla száma.
- A termék(ek) beazonosítható (cikkszám) megnevezése.
- Az átvétel
időpontja.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni vállalkozóhoz.
A terméket a vevő saját költségén a következő címre köteles visszajuttatni:
Postázási név: HOR ZRT. Postázási cím: Nagytarcsa, 2142. Csonka János u. 6.