Reklamáció és Elállás

A reklamáció és vásárlástól való elállás lehetőségei


A RENDELÉS LEMONDÁSA

Amennyiben meggondolta magát vagy bármilyen okból kifolyólag le szeretné mondani a megrendelését azt a következőképpen teheti meg:

  • Minden megrendelésről küldünk egy visszaigazoló e-mailt.
  • Erre az e-mailre válaszolva jelezheti nekünk, ha a megrendelését le szeretné mondani vagy változtatni szeretne rajta.
  • Ha véletlenül rossz e-mail címet adott meg vagy bármilyen más okból nem kapta meg a visszaigazoló e-mailt, vegye fel velünk a kapcsolatot bármelyik megadott elérthetőségen

Mivel igyekszünk nagyon gyorsan összekészíteni és kiszállítani a megrendelését előfordulhat, hogy a lemondása már csak akkor jut el hozzánk amikor az árut a szállítónak már átadtuk. Ebben az esetben kérjük ne vegye át az árut, de mindenképpen jelezze nekünk, hogy lemondta a megrendelését.


REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

Hibás termék esetén kérjük, tájékoztassa kollégáinkat a problémáról az [email protected] e-mail címen.  Javasoljuk, hogy a megrendelés után kapott visszaigazoló e-mailt küldje vissza kollégáinknak, kiegészítve a reklamáció okának leírásával és telefonszámával, ahol egyszerűen elérhetjük Önt. Ebben az esetben már eleve minden lényeges információ eljut hozzánk, amire szükségünk lehet a reklamáció mielőbbi rendezéséhez. 

Regisztrált vásárlóink számára fennáll az a lehetőség, hogy a "Profilom / Eddigi rendeléseim" menüpont alatt nagyon egyszerűen tájékoztasson minket a problémáról. Válassza ki azt a megrendelését, amelyben szerepel a reklamált termék, kattintson a termék mellett látható piros nyíl ikonra. A megnyíló (nagyrészt kitöltött) űrlapon a hiányzó adatokat adja meg, írja le a reklamáció okát és kattintson a "Küldés" gombra. Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy szerepeljen az elküldött adatok között telefonszám, amin egyszerűen elérhetjük Önt.

Amennyiben a fenti lehetőségek egyikét sem használja, kérjük küldjön egy e-mailt az [email protected] címre a következő adatok megadásával: Az Ön neve, telefonszáma. A reklamált termék cikkszáma, neve. A probléma leírása. A megrendelés dátuma. Rendelés azonosítója, vagy a számla száma.

Egyeztetés után, amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük csomagolja be a hibás játékot és futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz termékért és a termék árát visszafizetjük. Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás játék visszaküldése vagy cseréje.


ELÁLLÁS

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket részletesen az ÁSZF 11. pontja tartalmazza. 

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postázási név: HOR ZRT. Postázási cím: 1076 Budapest, Péterfy Sándor utca 7.

E-mail cím: [email protected]

Regisztrált felhasználóknak lehetősége van elállási szándékának bejelentésére a "Fiókom / Eddigi rendeléseim" menüpont alatt az adott megrendelést megnézve és a visszaküldendő termék mellett látható piros nyíl ikonra klikkelve az ott megjelenő űrlap kitöltésével.

Elállási szándékát jelezheti a +36 1 3225 221 ügyfélszolgálati telefonszámon.

Nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül, elektronikus úton a [email protected] email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is.

Az elállási nyilatkozatban szerepelnie kell minimum a következő adatoknak:

  • Vásárló neve, címe, telefonszáma, e-mail címe.
  • A megrendelés azonosítója, a számla száma.
  • A termék(ek) beazonosítható (cikkszám) megnevezése.
  • Az átvétel időpontja.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni vállalkozóhoz.

A terméket a vevő saját költségén a következő címre köteles visszajuttatni:

Postázási név: HOR ZRT. Postázási cím: Nagytarcsa, 2142. Csonka János u. 6.