Jó reggelt! Öltöztess fel színekkel!, GOULA
- 10 390 Ft
Bővebben a programról
Jó reggelt, öltöztess fel! - készségfejlesztő játék hároméves kortól
A Goula Jó reggelt, öltöztess fel! játéka több egyszerű szórakozásnál. Bár célja a játékfigurák felöltöztetése ugyanakkor a sorrendiséget,a szem-kéz koordinációt, a színlátást, kreativitást és logikai készségeket is fejleszti.
Mit kell tudni a Jó reggelt, öltöztess fel! játékról?
A Jó reggelt, öltöztess fel! játék kooperatív (együttműködő) és kompetitív (egymással versengő) játékszabály szerint is játszható.
Játék közben a gyerekek megismerkedhetnek a színekkel, ennek köszönhetően az esetleges színtévesztés korai felismerését támogatja.
A játék célja, hogy a kisállatokat a szivárvány színeibe kell öltöztetni, még mielőtt felkelne a nap.
Hogyan kell játszani a Jó reggelt, öltöztess fel! játékkal?
Játékidő: kb. 10 perc.
Előkészületek:
- Állítsuk össze a játéktáblát a képen látható módon.
- Minden játékos választ magának egy állatot és arra az ágyra helyezi, amelyiken olyan ágynemű van, mely a választott állatra jellemző (kutya - csont, sajt - egér, répa - nyuszi, hal – cica).
- A kartonból készült állatot tegyük magunk elé.
- Rakjuk a forgó korongot a tábla közepére a B képnek megfelelően (három piros vonal).
Játékszabály 1
- A legfiatalabb játékos kezd, majd a többiek következnek az óramutató járásának megfelelően.
- Minden játékos felváltva dob a kockával, majd lép a dobott számnak megfelelően (1-2-3).
- Ha egy másik játékos már áll azon a mezőn ahová lépne, akkor a következő szabad mezőt kell elfoglalnia.
- Amikor a játékos egy mezőre lép, akkor a megfelelő színű fa pálcikát elhelyezi a karton állatkáján a megfelelő színű sávban. Ha már van olyan színe, akkor abból a tőle jobbra lévő játékosnak adja a pálcikát, ha még nincs meg neki. Ha megvan, akkor tegyük vissza a dobozba.
- Ha szivárvány mezőre lép a játékos, akkor minden játékos választhat egy pálcikát a hiányzó színek közül.
- Ha egy ágy mezőre lép a játékos, akkor a következő szabad ágyra ugorhat.
- Ha a gyümölcsök (banán, eper, alma) mezőre lép, akkor reggeli idő van! Ebből a körből kimarad.
- A napocska mezőre lépve a játékosnak el kell fordítania korongot a következő sárga (három sárga vonal) jelölésre.
A játék vége:
- Amikor egy játékosnak sikerült felöltöztetnie az állatkáját, akkor választhat neki egy szemüveget.
- Ezután segíthet a többi játékosnak. Mindenki nyer, ha sikerül mindenkinek felöltöznie, mielőtt felkel a nap.
Játékszabály 2
- Ha olyan mezőre érkezik a játékos, aminek a színes pálcikája már megvan neki, akkor nem adja tovább, hanem visszateszi a dobozba.
- Ha szivárvány mezőre lép a játékos, akkor csak ő választhat egy pálcikát a hiányzó színek közül.
- Ha egy ágy mezőre lép a játékos, akkor a következő szabad ágyra ugorhat.
- Ha a gyümölcsök (banán, eper, alma) mezőre lép, akkor reggeli idő van! Ebből a körből kimarad.
- A napocska mezőre lépve a játékosnak el kell fordítania korongot a következő sárga (három sárga vonal) jelölésre.
- Ha a napocska felkel, miközben a játékos forgatja a korongot az balszerencse! Vissza kell tennie az összes pálcikáját a dobozba és elölről kell kezdenie a játékot.
A játék vége:
- Amikor egy játékosnak sikerült felöltöztetnie az állatkáját, akkor választhat neki egy szemüveget és ezzel megnyeri a játékot.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek