Gondolkodó Labirintus
- 13 590 Ft
Bővebben a programról
Találd meg a feladatkártyán a két kockát összekötő utat és rakd ki a lehető leggyorsabb idő alatt a megfelelő elemek felhasználásával.
Légy Te az első, aki összegyűjt hét kártyát és megnyeri a játékot.
Kiemelten ajánljuk: matematikai alapműveletek, hosszúságmértékek váltásának gyakorlására.
Szókincs fejlesztésére, nyelvtani fogalmak szórakoztató és kellemes begyakorlására, de még diszkalkulia és diszlexia esetén is.
A játékot tervezte: John A. Forte, Jr.
Vigyázat! A játék 3 éves kor alatti gyermekeknek nem ajánlott, mert apró alkotóelemei fulladást okozhatnak.
A játék célja:
Találd meg a feladatkártyán a két kockát összekötő utat és rakd ki a lehető leggyorsabb idő alatt a megfelelő elemek felhasználásával.
Légy Te az első, aki összegyűjt hét kártyát és megnyeri a játékot.
A kártyák 3 különböző nehézségi szintűek: 1. Könnyű, 2. Közepes, 3. Nehéz.
A játék előkészítése:
1. Osszunk ki minden játékosnak fejenként két kockát és kilenc rudat (mindegyik hosszúságból 3-3 darabot)
2. Csoportosítsuk a kártyákat nehézségi szintjük szerint.
3. Döntsük el, milyen nehézségi szintű kártyákkal akarunk kezdeni és helyezzük a kártyapaklit az asztal közepére.
A játék menete:
1. A játékosok az előttük lévő feladatkártyán megkeresik a két kockát összekötő utat.
2. A játékosok megpróbálják a kockák és a rudak felhasználásával a lehető leggyorsabban kirakni az előttük lévő utat.
Eközben arra is figyelniük kell, hogy a megfelelő színű és hosszúságú elemeket válasszák. (Figyelem! Néhány útnak extra elágazásai is vannak, ezeket az elemeket nem szükséges lerakni a feladat teljesítéséhez.)
3. Az a játékos, akinek elsőként sikerül megépíteni az utat, kiáltsa: ’végeztem!’: ekkor mindenkinek abba kell hagynia a játékot.
A többi játékos egyelőre még ne szedje szét, amit épített, hiszen először le kell ellenőrizni, hogy a leggyorsabb játékos által lerakott megoldás helyes-e.
4. Ellenőrizzük le, hogy az építést elsőként befejező játékos a megfelelő hosszúságú és színű elemekkel dolgozott-e.
Kétség esetén, rakjuk ki az elemeket a kártyán lévő ábrára.
5. Ha a játékos megfelelően rakta ki a feladatkártyán lévő utat, megtarthatja a kártyát.
Ha a megoldása helytelen, a kör további részéből kiesett.
Addig tart egy kör, amíg valamelyik játékosnak sikerül kiraknia a kártyán lévő utat.
6. Két játékos esetén, ha az egyikük megoldása helytelennek bizonyul, a másik játékosé a kártya.
A játék vége:
Az nyer, akinek elsőként sikerül 7 feladatkártyát összegyűjteni.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek