Ki nevet a végén-állatos
A figura magassága: kb. 4 cm.
A figura átmérője: kb. 1,5 cm.
- 10 440 Ft
Bővebben a programról
A LEGLER Ki nevet a végén? állatos társasjátéka az egész család kedvence lesz!
Klasszikus társasjáték színes, kedves, vidám figurákkal akár négy játékos számára.
A társasjáték minden korosztály számára kellemes kikapcsolódást nyújt.
A játék során a gyerekek gyakorolhatják a számolást és megismerik a számképeket is, hiszen a dobókockán pöttyök helyett számokat találunk.
A bábuk elhelyezése, a lépegetés, a dobás fejleszti a kicsik finommotorikáját, szem-kéz koordinációját.
A játék során fejlődik a gyerekek türelme, kudarctűrő képessége, megtanulják, hogy a szabályokat be kell tartani.
Az igényesen kialakított bábukkal a gyerekek szívesen játszanak majd.
A játéktábla összecsukható, így a bábuk és a dobókocka praktikusan tárolható.
A csíptetős fa tokban a játékot az utazásra is magunkkal vihetjük.
A tábla mérete: kb. 27x27x1,5 cm, figura magassága: kb. 4 cm, átmérője kb. 1,5 cm.
Anyaga: fa.
Hívd ki barátaidat, vagy szüleidet egy játékra!
Válassz egy bábut, rakd fel a táblára és már kezdődhet is a játék?
Lássuk, ki nevet a végén?
Egy játékosnak négy, azonos színű bábuja van, ezeket kezdés előtt a pályán kívül kijelölt helyekre kell tenni. A játék célja: mind a négy figurát a pályán körbe járatva eljuttatni a pálya közepén levő kis területre, amelynek neve: ház. A játékosok a dobókockával dobnak. Egy bábut az azonos színnel jelölt startmezőn át kell játékba hozni, itt nyíl is mutatja a haladás irányát. A játékba hozásra akkor van lehetőség, ha a játékos 6-ost dob. A bábut a színes mezőre kell helyezni, ilyenkor a játékos még egyet dobhat. Ha a startmezőn saját bábu áll, akkor oda nem tehető ki újabb bábu. 6-os dobás esetén nem kötelező pályán kívül levő bábut játékba hozni. A játékos a dobás után a bábujával a megfelelő számú mezőt lép menetirányba. Amikor több bábuja van a pályán, akkor a játékos eldöntheti, hogy melyikkel lép. A bábuk átugorhatják egymást, de az átugrott mező is beleszámít a lépésbe. Ha egy bábu körbeért a pályán, akkor a saját startmezője előtt befordul az azonos színű útra, és halad a tábla közepe felé. Amelyik bábu beért a házba, az nem lép többet. A játékos nem léphet a bábujával úgy, hogy végül olyan mezőn álljon meg, amelyen saját bábuja van. Ha nincs más lépéslehetősége, akkor a játékos nem lép. Ha a játékos egy bábuval olyan mezőre lép, amelyen egy másik színű bábu van, akkor azt a bábut kiüti, és azt a megfelelő színű, pályán kívüli várakozóhelyre kell visszatenni, és a szabály szerint kell újra játékba hozni. A megkülönböztetett mintájú mezőkön haladó bábu már nem üthető ki. Leüthető viszont az a bábu is, amelyik a színes startmezőn áll. A játékos taktikai lehetőségei arra szorítkoznak, hogy mikor melyik bábuval lép, illetve 6-os dobás esetén játékba hozza-e egy bábuját.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek