Programozható Robot Egér

LER 2841
A doboz mérete: 16x16x7 cm
1 db programozható robot egér, 30 db kétoldalas iránykártya, 1 db játékszabály
1
4 - 15 év
Unisex
Műanyag
  • 20 580 Ft
Raktáron
Rendeld meg 1 óra 23 percen belül, hogy akár már a következő munkanapon átvehesd a csomagod, amennyiben rendelésed nem tartalmaz túlméteres terméket.
A termék vásárlásával 1 029 Ft összeggel támogathatsz egy általad választott intézményt, a HOR Bónusz program keretein belül.
Bővebben a programról

Kedves Szülők! Kedves Pedagógusok!
Manapság a gyerekeket eddig soha nem látott módon veszi körül a technológia. Videójátékok, okostelefonok, tabletek.
Mindennapi életünket jelentősen befolyásoló kommunikációs eszközök. Ami mindegyikükben közös, az a programozás! De mi is az a programozás?
A programozás a szó szoros értelmében adatok átalakítását jelenti, a komputer által értelmezhető módon: gyakorlatilag megmondjuk a komputernek, hogy mit csináljon.
A programozás olyan mindennapi tevékenységeink során is jelen van, ahol először nem is gondolnánk: pédául amikor beállítjuk a mikrót, hogy megmelegítse ételünket, italunkat, vagy amikor meghatározott sorrendben számokat pötyögünk be a számológépbe.
A mai programozás már nem olyan, mint a régi, hagyományos programozás. Lehet tevékeny, vizuális, érdekfeszítő és mókás!
A pedagógusok egybehangzó véleménye szerint, a programozás alapfogalmainak bevezetése fejleszti a gyermek problémamegoldó készségét és kritikai gondolkodását.
Ez a játék a témát bevezetve biztosítja ezeknek a 21.században nélkülözhetetlen készségeknek a mókás, való-világban is hasznosítható alkalmazását.
Az elem használatára (behelyezés, kicserélés) vonatkozó információk.

Figyelmeztetés! Hogy elkerüljük az elem szivárgását, kérem figyelmesen kövesse az alábbi utasításokat!
Ezek elmulasztása az elem savas-szivárgásához vezethet, ami könnyen sérülést okozhat.
Szükséges: 3x1,5 V-os AAA elem, csavarhúzó. Az elemek behelyezését vagy kicserélést felnőtt végezze. Az elemek helye az eszköz alapzatán található.
Az elemek behelyezéséhez, előbb csavarozzuk ki és távolítsuk el az elemtartó doboz ajtaját.
Helyezzük be az elemeket, az elemtartó belsejében jelölt módon. Helyezzük vissza az elemtartó ajtaját és csavarral biztosítsuk.
Az elemek- és a játék karbantartására vonatkozó információk: Győződjünk meg arról, hogy az elemeket megfelelően helyeztük be (felnőtt felügyelettel) és betartottuk a játék- és az elem gyártóinak utasításait.
Ne vegyítsük a lúgos, szabvány (karbon-cink), vagy újratölthető (nikkel-kadmium) elemeket.
Ne vegyítsük az új és használt elemeket. Illesszük be az elemeket megfelelő polaritásuk szerint. A pozitív (+) és negatív (-) jelzésű végeket az elemtartó doboz belsejében jelzett irányba állítva kell behelyezni.
Ne töltsünk újra olyan elemet, amely nem újratölthető. Az újratölthető elemet csak felnőtt felügyelete mellett töltsük újra. Töltés előtt távolítsuk el az újratölthető elemet a játékból. Csak azonos típusú elemeket használjunk. Mindig vegyük ki a termékből a lemerült elemeket. Abban az esetben, ha a játékot hosszabb ideig nem használjuk, vegyük ki belőle az elemeket és tároljuk szobahőmérsékleten.

A játék tisztítása: száraz ruhával töröljük át.

A Kövesd az utat! (LER 2831) - játékot ajánljuk hozzá.

Mit taníthat egy programozható robot egér?
Problémamegoldást. Hibák önálló korrigálását. Kritikai gondolkodást. Analitikus gondolkodást. Feltételező-logikát. Másokkal való együttműködést. Kommunikációs készségeket. Távolságbecslést. Térbeli fogalmakat.

A játék célja, hogy a felépített akadálypályán előre megtervezzük a robot egér útvonalát a sajtig.
Tervezzük meg a kártyák segítségével lépésről, lépésre az útvonalat, vagy akár fejben végiggondolva.
A lényeg, hogy a helyes lépéseket programozzuk be a robot egér memóriájába és akkor biztosan eljut a sajtig, aminek még a robot egerek is örülnek! 

Alapműködés:
BEKAPCSOLÓGOMB: Csúsztassuk el az OFF-ról a bekapcsológombot. Az egér kész a programozásra!
SEBESSÉG: Válasszunk NORMÁL és HIPER sebesség közül.
ELŐRE NYÍL: Az előre haladáshoz: az egér előrefelé halad (kb. 12.5 cm-t).
HÁTRA NYÍL: A hátrafelé haladáshoz: az egér hátrafelé halad (kb. 12.5 cm-t).
JOBBRA NYÍL: A jobbra forduláshoz: az egér 90°-al jobbra fordul.
BALRA NYÍL: A balra forduláshoz: az egér 90°-al balra fordul.
AKCIÓ GOMB (PIROS): Minden AKCIÓ-lépésnél, az egér az alábbi 3 VÉLETLENSZERŰ cselekvés egyikét hajtja végre: Előre-hátra mozog, Hangosan sípol, Csipog (és felvillannak a szemei),
GO (ZÖLD GOMB): Nyomd meg, hogy az egér végrehajtsa a beprogramozott utasításokat.
TÖRLÉS GOMB (SÁRGA): Nyomd meg, hogy kitöröld a beprogramozott utasításokat és tartsd lenyomva addig, míg meg nem hallod a törlést megerősítő hangot.


Játékszabály letöltése

Írjon véleményt a termékről

Kérjük lépjen be vagy regisztráljon az értékelés leadásához!

Kérdezz bátran!

+36 1 3225 221

Biztonságos vásárlás

14 napig elállhat vásárlásától!

Ingyenes házhozszállítás

40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek

Házhozszállítás futárszolgálattal

1-3 munkanap

Ingyenes átvétel GLS Csomagponton

40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek

Kapcsolódó termékek

Kövesd az utat! - Programozható robot egér
38 800 Ft