Fairy Land - Tündérország

BE 22611
A doboz mérete: 31x31x6,5 cm
1 db fa játéktábla, 25 lyukkal (a doboz egyben a játéktábla alapja)
20 db kemény szivacs labda, 4 különböző színben (5 db kék, 5 db magenta, 5 db sárga, 5 db narancs)
4 db labda szín választó kártya
34 db akció kártya
2 - 4
4+
Unisex
Fa, karton, polifoam
  • 20 370 Ft
Raktáron
A termék vásárlásával 1 019 Ft összeggel támogathatsz egy általad választott intézményt, a HOR Bónusz program keretein belül.
Bővebben a programról

Fairy Land- Manókaland Tündérföldön

A kis varázsmanók egy titkos sűrű erdő közepén, egy széles réten élnek. Senki sem láthatja őket.

De itt és most, hallhatod őket, ha jól figyelsz:

  • Ha itt-ott csendes kuncogás hallatszik, és rendszeres időközönként tompa "puffanás" hallható, valószínűleg kedvenc játékukat játsszák, színes varázsgömböket pattogtatnak, majd eltűnnek.
  • De csak az a szerencsés manó nyeri a játékot, aki a végéig meg tudja tartani a labdáit.

Milyen készségek és képességek fejlődését támogatja a Fairy Land társasjáték?

  • A beszéd- és memóriakészség fejlesztése,
  • A színek felismerése és elnevezése,
  • A kézügyességet, a vizuális memóriát és a kombinatorikát is fejleszti.

A Fairyland társasjáték összehozza az egész családot egy kellemes hétvégi délutánra, de tekintve, hogy a játékidő 15 perc, hétköznap is bőven van idő néhány körre, ami enyhíti a gyerekek mentális és pszichés terhelését.

Játék közben beszélgethetünk a manó varázslatos világáról:

  • Melyik a kedvenc mesebeli szereplő?
  • Melyek a különleges képességeik?
  • A törpék tudnak úgy repülni, mint a tündérek?

Mivel a társas már 4 éves kortól játszható, a kisebbeket is bevonhatjuk, akik így a szociális és verbális készségeiket is csiszolhatják.

A Fairy Land előkészítése

  • Helyezzük a lyukacsos, fa játéktáblát a rácsra, hogy megnyissuk a manók játszóterét.
  • Osszuk el véletlenszerűen a lyukakban a színes szivacslabdákat. 5 lyuk fog üresen maradni.
  • Minden játékos húz egyet a 4 db kék színű (zöld ruhás manó) kártya közül (labdák képei lefelé fordítva).
  • Úgy nézi meg, hogy a többiek ne lássák az ő labdájának a színét, megjegyzi, majd maga elé rakja lefordítva.
  • Ezután a játékos megpróbál a lehető leghosszabb ideig a játékban maradni a saját színével, és eltüntetni a többi labda színét.
  • 2, vagy 3 játékos esetén a felesleges kártyákra nincs szükség, azok elrakhatók.
  • Keverjük meg a 34 db akciókártyát.
  • Minden játékos húz 2 db kártyát és lefordítva maga elé leteszi az asztalra. A maradék kártyát szintén lefordítva letesszük az asztalra.
  • Minden játékos megnézi az akció kártyáit.

Az akciókártyák speciális lapok, melyek a rájuk vonatkozó különszabályokkal működnek. (Lásd: Játékszabályzat fül)

A Fairy Land több különböző módon is játszható

  • Minden játékos kiválasztja, hogy melyik színű labdával szeretne lenni.
  • Ezt a módot a fiatalabb játékosokkal játszhatjuk.

A Fairy Land játékmenete

  • Miután a kártyákat kiosztottuk, és minden játékosnak van egy színes kártyája és 2 akció kártyája, a legfiatalabb játékos kezd és kijátssza a két akció kártyája egyikét.
  • A kártyát képpel felfelé helyezi a pakli mellé, elvégzi a műveletet, és új kártyát vesz a pakliból. Minden játékosnak mindig 2 akciókártyája van a kezében.

Hogyan működnek a Fairy Land akciókártyái?

Egyik, vagy másik (két félből álló labda):

  • Ezzel a kártyával a rajta szereplő két szín egyikének megfelelő labdát lehet lenyomva eltüntetni a tábla alá.

Egymás mellett (két labda van a kártyán egymás mellett):

  • Ha a játékos a kártyán szereplő kombinációt megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja.

Átlósan (két labda átlósan van a kártyán):

  • Ha a játékos a kártyán szereplő kombinációt megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja.

Joker (négy részre osztott labda): Bármelyik színű labdából lenyomhat egyet a játékos.

Pattintsd a labdát (pattanó labda a kártyán):

  • Ezzel a kártyával bármelyik labda levehető a tábláról.
  • Minden játékos megjegyzi a labda helyzetét a táblán.
  • Most a játékosnak 3 próbálkozása van, hogy a labdát a táblára tudja az asztalról pattintani.
  • Ha a labda egy üres lyukba érkezett, akkor bármelyik szomszédos labdát lenyomhatja a játékos.
  • Ha a játékosnak nem tetszik a labda új pozíciója, és még van 3 próbálkozásából hátra, akkor megkísérelheti újra.
  • Amennyiben 3 kísérletből nem sikerül üres lyukba pattintania a labdát, akkor az eredeti helyére vissza kell helyeznie.

Nem szomszédos (négy részre osztott labda, mellette üres helyek a kártyán):

  • Ezzel a kártyával. bármelyik labdát kiválaszthatja a játékos, melynek vízszintesen, vagy függőlegesen nincs közvetlenül szomszédja, üres lyuk van mellette.
  • A kiválasztott labda a szélén is lehet.

Az akciókártyákra vonatkozó egyéb szabályok

  • Ha játékos kezében lévő akciókártyák egyikét sem tudja használni, akkor eldobhatja őket és húzhat két újat a pakliból.
  • Ha egy játékosnak nem marad a saját színéből több labda a táblán, akkor kiesik.
  • A maradék akciókártyáit eldobja. Ha a pakli mind felhasználásra került, akkor az eldobott lapokat keverjük újra.

A játék vége:

A játék akkor ér véget, amikor a táblán csak egy játékosnak marad egy vagy több labdája.


Játékszabály letöltése

Írjon véleményt a termékről

Kérjük lépjen be vagy regisztráljon az értékelés leadásához!

Kérdezz bátran!

+36 1 3225 221

Biztonságos vásárlás

14 napig elállhat vásárlásától!

Ingyenes házhozszállítás

40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek

Házhozszállítás futárszolgálattal

1-3 munkanap

Ingyenes átvétel GLS Csomagponton

40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek

Kapcsolódó termékek