Hegymászó kalandok a mackókkal GOULA
A játéktábla mérete: 24x24 cm
- 9 290 Ft
Bővebben a programról
A Goula esztétikus társasjátéka a vidám mackókkal izgalmas kalandokat ígérnek. A társasjáték különlegessége, hogy 3D-s kialakítású, így még érdekesebb lesz a játék.
A játék célja, hogy a mackókat minél hamarabb feljuttassuk a hegy csúcsán lévő zászlóhoz. Addig azonban kihívásokkal teli út vezet.
A játék meghatározott szakaszain különböző dobókockákkal kell dobni. Először a színes dobókockát kell használni, közben a gyerekek megismerkednek a színekkel. Az út középső részén a pöttyös dobókocka jön, ekkor a kicsik a számlálást gyakorolhatják. Az utolsó részben pedig a geometriai formákat ábrázoló dobókockával kell előre jutni. A gyerekek megtanulják a különböző formák elnevezését.
A játékot az nyeri, akinek a macija legelőször ér fel a hegycsúcsra és szerzi meg a zászlót.
A társasjáték remek lehetőség arra, hogy fejlesszük a gyermekek szabálytudatát, kudarctűrő képességét. A játék során észrevétlenül fejlődik a finommotorikájuk, szem-kéz koordinációjuk, figyelmük is.
A játék kiváló minőségű anyagokból készült, így strapabíró és hosszú ideig örömteli játékélményt biztosít az egész családnak.
Állítsd össze a kirakós táblát, és készítsd elő a játékot az összeszerelési utasításokat követve.
Minden játékos válasszon egy mackó figurát és helyezze el a startmezőn. A játékosok az óramutató járásával megegyező irányban következnek egymás után. Egyszerre két vagy több bábu is állhat ugyanazon a mezőn. Az ösvényen három különböző szakasz található: folyó, erdő és hegy, minden szakaszhoz más-más dobókocka tartozik. Amikor befejeztél egy szakaszt, hagyd a bábudat a következő útvonal előtt, a megfelelő nyíl tetején. Ezután, a következő körben haladj előre az új szakasznak megfelelő dobókockával:
1. Átkelés a folyón: dobj a színes kockával és lépj a megfelelő színű kőre.
2. Átkelés az erdőn: dobj a pontozott kockával és lépj előre annyit, amennyit dobtál. Ha a kocka üres oldalát dobtad, nem léphetsz előre. Ha a barlang bejáratánál lévő mezőre lépsz, tedd át a bábudat a másik oldalra. Ha a barlang kijáratánál lévő mezőre lépsz, nem kell visszalépned. Ha a pontozott kockával rendelkező mezőre lépsz, dobj újra és haladj tovább. Amikor elérted az ösvény végét, hagyd a bábudat a létra előtti nyílon. Nem kell pontosan dobnod: ha nagyobb számot dobsz, csak állj meg a létra lábánál.
3. Hegymászás: dobj a geometriai formákat ábrázoló dobókockával és lépj a következő, megfelelő alakzatra. Az utolsó mező a hegy tetején található.
Az első játékos, aki eléri a hegy tetejét, átveszi a zászlót és megnyeri a játékot.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek