Fairy Land - Tündérország
20 db kemény szivacs labda, 4 különböző színben (5 db kék, 5 db magenta, 5 db sárga, 5 db narancs)
4 db labda szín választó kártya
34 db akció kártya
- 20 370 Ft
Bővebben a programról
Fairy Land- Manókaland Tündérföldön
A kis varázsmanók egy titkos sűrű erdő közepén, egy széles réten élnek. Senki sem láthatja őket.
De itt és most, hallhatod őket, ha jól figyelsz:
- Ha itt-ott csendes kuncogás hallatszik, és rendszeres időközönként tompa "puffanás" hallható, valószínűleg kedvenc játékukat játsszák, színes varázsgömböket pattogtatnak, majd eltűnnek.
- De csak az a szerencsés manó nyeri a játékot, aki a végéig meg tudja tartani a labdáit.
Milyen készségek és képességek fejlődését támogatja a Fairy Land társasjáték?
- A beszéd- és memóriakészség fejlesztése,
- A színek felismerése és elnevezése,
- A kézügyességet, a vizuális memóriát és a kombinatorikát is fejleszti.
A Fairyland társasjáték összehozza az egész családot egy kellemes hétvégi délutánra, de tekintve, hogy a játékidő 15 perc, hétköznap is bőven van idő néhány körre, ami enyhíti a gyerekek mentális és pszichés terhelését.
Játék közben beszélgethetünk a manó varázslatos világáról:
- Melyik a kedvenc mesebeli szereplő?
- Melyek a különleges képességeik?
- A törpék tudnak úgy repülni, mint a tündérek?
Mivel a társas már 4 éves kortól játszható, a kisebbeket is bevonhatjuk, akik így a szociális és verbális készségeiket is csiszolhatják.
A Fairy Land előkészítése
- Helyezzük a lyukacsos, fa játéktáblát a rácsra, hogy megnyissuk a manók játszóterét.
- Osszuk el véletlenszerűen a lyukakban a színes szivacslabdákat. 5 lyuk fog üresen maradni.
- Minden játékos húz egyet a 4 db kék színű (zöld ruhás manó) kártya közül (labdák képei lefelé fordítva).
- Úgy nézi meg, hogy a többiek ne lássák az ő labdájának a színét, megjegyzi, majd maga elé rakja lefordítva.
- Ezután a játékos megpróbál a lehető leghosszabb ideig a játékban maradni a saját színével, és eltüntetni a többi labda színét.
- 2, vagy 3 játékos esetén a felesleges kártyákra nincs szükség, azok elrakhatók.
- Keverjük meg a 34 db akciókártyát.
- Minden játékos húz 2 db kártyát és lefordítva maga elé leteszi az asztalra. A maradék kártyát szintén lefordítva letesszük az asztalra.
- Minden játékos megnézi az akció kártyáit.
Az akciókártyák speciális lapok, melyek a rájuk vonatkozó különszabályokkal működnek. (Lásd: Játékszabályzat fül)
A Fairy Land több különböző módon is játszható
- Minden játékos kiválasztja, hogy melyik színű labdával szeretne lenni.
- Ezt a módot a fiatalabb játékosokkal játszhatjuk.
A Fairy Land játékmenete
- Miután a kártyákat kiosztottuk, és minden játékosnak van egy
színes kártyája és 2 akció kártyája, a legfiatalabb játékos kezd és kijátssza a
két akció kártyája egyikét.
-
A kártyát képpel felfelé helyezi a pakli mellé, elvégzi a műveletet, és új
kártyát vesz a pakliból. Minden játékosnak mindig 2 akciókártyája van a kezében.
Hogyan működnek a Fairy Land akciókártyái?
Egyik, vagy másik (két félből álló labda):
- Ezzel a kártyával a rajta szereplő két szín egyikének megfelelő
labdát lehet lenyomva eltüntetni a tábla alá.
Egymás mellett (két labda van a kártyán egymás mellett):
- Ha a játékos a kártyán szereplő
kombinációt megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja.
Átlósan (két labda átlósan van a kártyán):
- Ha a játékos a kártyán szereplő kombinációt
megtalálja a táblán, akkor az egyik labdát lenyomhatja.
Joker (négy
részre osztott labda): Bármelyik színű labdából lenyomhat egyet a játékos.
Pattintsd a labdát (pattanó labda a kártyán):
- Ezzel a kártyával bármelyik labda levehető a tábláról.
- Minden játékos megjegyzi a labda helyzetét a táblán.
- Most a játékosnak 3 próbálkozása van, hogy a labdát a táblára tudja az asztalról pattintani.
- Ha a labda egy üres lyukba érkezett, akkor bármelyik szomszédos labdát lenyomhatja a játékos.
- Ha a játékosnak nem tetszik a labda új pozíciója, és még van 3 próbálkozásából hátra, akkor megkísérelheti újra.
- Amennyiben 3 kísérletből nem sikerül üres
lyukba pattintania a labdát, akkor az eredeti helyére vissza kell helyeznie.
Nem szomszédos (négy részre osztott labda, mellette üres helyek a kártyán):
- Ezzel a kártyával. bármelyik labdát kiválaszthatja a játékos, melynek vízszintesen, vagy függőlegesen nincs közvetlenül szomszédja, üres lyuk van mellette.
- A
kiválasztott labda a szélén is lehet.
Az akciókártyákra vonatkozó egyéb szabályok
- Ha játékos kezében lévő akciókártyák egyikét sem tudja használni, akkor eldobhatja őket és húzhat két újat a pakliból.
- Ha egy játékosnak nem marad a saját színéből több labda a táblán, akkor kiesik.
- A maradék akciókártyáit eldobja. Ha a pakli mind felhasználásra került, akkor az eldobott lapokat keverjük újra.
A játék vége:
A
játék akkor ér véget, amikor a táblán csak egy játékosnak marad egy vagy több
labdája.
Kérdezz bátran!
+36 1 3225 221Biztonságos vásárlás
14 napig elállhat vásárlásától!Ingyenes házhozszállítás
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékekHázhozszállítás futárszolgálattal
1-3 munkanapIngyenes átvétel GLS Csomagponton
40 000 Ft felett, kivéve a túlméretes termékek